Welkom aan ieder die onze reis wil volgen - Reisverslag uit Geffen, Nederland van Carli en Maria - WaarBenJij.nu Welkom aan ieder die onze reis wil volgen - Reisverslag uit Geffen, Nederland van Carli en Maria - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Welkom aan ieder die onze reis wil volgen

Door: Carli en Maria

Blijf op de hoogte en volg Carli en Maria

01 November 2023 | Nederland, Geffen

Na kort beraad hebben we besloten om toch nog ’n keer naar “Down Under” te gaan! In een paar weken tijd kwam alles voor elkaar en zijn we er helemaal klaar voor: Aanstaande maandag 6 november vliegen we via Dubai en Sydney naar Christchurch in Nieuw Zeeland, waar we o.a. de neven en nichten van Carli gaan bezoeken. Natuurlijk gaan we onderweg genieten van de prachtige natuur en de vele fantastische vergezichten. Na een verblijf van ongeveer 2 weken bij de familie gaan we weer terug naar Australië waar we in ieder geval gaan rond trekken met de camper, en gaan we ook weer op bezoek bij de neven en nichten van Maria en haar tante Angelina. We zullen eindigen met een stedentrip naar Sydney met daarbij als klap op de vuurpijl het vieren van het nieuwe jaar bij de Harbour Bridge met het spectaculaire vuurwerk. We zien er naar uit om middels deze site jullie opnieuw op de hoogte te houden van al het moois wat er zoal langs zal komen.

Groetjes, Maria en Carli

• 31 Oktober 2023 - 18:53

NetteLeo:

Leuk om jullie reis weer te mogen volgen.

wij wensen jullie een goede reis en [e-1f970] de familie.

• 31 Oktober 2023 - 20:17

Koen:

Nee deze keer geen timkoenenbramblijventhuis.waarbenjij.nu.

Veel plezier pa en ma!:-)

• 31 Oktober 2023 - 20:50

Toos De Veer:

Hoi Carlie en Maria,

Oh wat gaan jullie een mooie en leuke reis maken! Veel plezier met de familie daar en jullie verdere rondreis. Ik ga het mee volgen. Veel plezier!

Groetjes Bert en Toos

• 31 Oktober 2023 - 21:46

Antoinette Ketels:

Wat leuk om dit te mogen volgen. Alvast veel plezier met de voorpret.

Voor 6 november een goede reis!

• 31 Oktober 2023 - 21:48

Tineke En Theo:

Goede reis, veel plezier en geniet er van.

Leuk dat we jullie kunnen volgen.

Tineke en Theo

• 31 Oktober 2023 - 22:18

Tim:

Heel veelmplezir pap en mam... ga jullie zeker volgen

• 31 Oktober 2023 - 22:33

Ron Hamelinck:

beste vrienden

heel veel plezier in down under. Ik kijk er naar uit om jullie reisverslag te lezen[e-263a]️.

Let goed op jezelf en kom in elk geval weer gezond en wel terug.

• 01 November 2023 - 06:32

Hans Nagelgast:

Leuk om jullie te kunnen volgen op deze prachtige reis. Geniet ervan en kom veilig en gezond weer thuis. Veel plezier. Groet Hans

• 03 November 2023 - 13:51

Libert Van Den Boom :

Wij wensen juliie een onwijs fantastische reis. Leuk om jullie zo te kunnen volgen.

Goede reis

Libert en José van den Boom

• 03 November 2023 - 20:08

Ellen :

• Een hele goed vlucht en heerlijk gaan genieten van deze prachtige reis [e-2708]️ [e-2600]️ [e-1f998][e-1f30f][e-1f942][e-1f33c][e-1f3d4]️[e-1f618] Eddy [e-38] Ellen

• 04 November 2023 - 18:17

Willem Van Zantvoort:

Veel plezier!!!

• 04 November 2023 - 20:02

Jan & Marjo:

We gaan jullie volgen en zien uit naar de mooie plaatjes

• 05 November 2023 - 15:36

Tiny En Marja :

Hallo Carli en Maria

Super leuk om jullie verhalen en mooie reis te volgen. Ontzettend mooie weken en geniet ervan.

groeten

• 05 November 2023 - 20:58

Jan Van Geffen :

Ik wens jullie morgen een prettige vlucht toe met in het vooruitzicht een prachtige reis naar down under. Groeten

• 06 November 2023 - 00:04

Corrie V Gerwen:

Hoi Maria en Carli

Jullie staat vast weer een mooie reis te wachten !

Goede vlucht en ik wens jullie veel plezier met de familie ! Geniet van al het moois onderweg !!

groetjes Corrie ( van het gesticht )

• 06 November 2023 - 12:45

Ria Van Boxtel :

Hallo Carli en Maria, ik wens jullie een hele goede reis zonder problemen en heel veel plezier in NZ. Doe alle familieleden van Jan de hartelijke groeten. Het is altijd weer fijn om daar te zijn en voelt meteen als thuis. Geniet van deze tijd samen.

Hartelijke groeten en big hug voor iedereen. Ria v Boxtel.

• 09 November 2023 - 07:01

Gerdine Van Boxtel:

Welcome to New Zealand and Dunedin Carli and Maria. So lovely to have you come and visit us again. Have a fabulous holiday here xo